Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16347

Tytuł: Розробка маркетингової конкурентної стратегії фірми на внутрішньому ринку
Inne tytuły: Marketing strategy development company competition for domestic market
Authors: Скоробогата, Сніжана
Skorobohata, Snizhana
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Скоробогата С. Розробка маркетингової конкурентної стратегії фірми на внутрішньому ринку / Сніжана Скоробогата // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 206-207. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description: Skorobohata S. (2016) Rozrobka marketynhovoi konkurentnoi stratehii firmy na vnutrishnomu rynku [Marketing strategy development company competition for domestic market]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 206-207 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 206-207
Główna strona: 206
Strona końcowa: 207
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16347
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi