Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16345

Title: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Ways to improve the competitiveness of enterprises
Authors: Пекельна, Ярослава
Pekelna, Yaroslava
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Пекельна Я. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства / Ярослава Пекельна // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 202-203. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description (International): Pekelna Y. (2016) Shliakhy pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Ways to improve the competitiveness of enterprises]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 202-203 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 26-Apr-2016
Date of entry: 24-Mei-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 202-203
Start page: 202
End page: 203
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16345
Content type: Article
Appears in Collections:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.