กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16337

ชื่อเรื่อง: Основи формування конкурентної стратегії підприємства
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Basis of formation a competitive strategy of enterprise
ผู้แต่ง: Бугера, Зоряна
Bugera, Zoryana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бугера З. Основи формування конкурентної стратегії підприємства / Зоряна Бугера // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 186-187. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description (International): Bugera Z. (2016) Osnovy formuvannia konkurentnoi stratehii pidpryiemstva [Basis of formation a competitive strategy of enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 186-187 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 26-เมษ-2016
Date of entry: 24-พฤษ-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 186-187
Start page: 186
End page: 187
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16337
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2016_Bugera_Z-Basis_of_formation_a_competitive_186-187.pdf123,91 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2016_Bugera_Z-Basis_of_formation_a_competitive_186-187.djvu18,69 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2016_Bugera_Z-Basis_of_formation_a_competitive_186-187__COVER.jpg133,3 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น