Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16321

Tittel: Роль реклами в сучасній економіці
Alternative titler: The role of advertising in today's economy
Authors: Галушка, Сергій
Голда, Надія Михайлівна
Galushka, Sergey
Golda, Nadiya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Галушка С. Роль реклами в сучасній економіці / Сергій Галушка, Надія Голда // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 154-155. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Galushka S., Golda N. (2016) Rol reklamy v suchasnii ekonomitsi [The role of advertising in today's economy]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 154-155 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Utgivelsesdato: 26-apr-2016
Date of entry: 24-mai-2016
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 658.8.013
Number of pages: 2
Page range: 154-155
Start page: 154
End page: 155
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16321
Content type: Article
Vises i samlingene:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright