Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16318

Tytuł: Особливості створення рекламного звернення
Inne tytuły: Especially the creation of advertising appeal
Authors: Білінська, Оксана
Голда, Надія Михайлівна
Bilinsky, Oksana
Golda, Nadiya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Білінська О. Особливості створення рекламного звернення / Оксана Білінська, Надія Голда // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 148-149. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Bilinsky O., Golda N. (2016) Osoblyvosti stvorennia reklamnoho zvernennia [Especially the creation of advertising appeal]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 148-149 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 658.8.013
Strony: 2
Zakres stron: 148-149
Główna strona: 148
Strona końcowa: 149
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16318
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi