Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16312

Título : Реклама в Інтернеті як інструмент маркетингової діяльності молокопереробних підприємств
Otros títulos : Advertising on the Internet as a tool of marketing dairy plants
Autor : Пилипів, Володимир
Pylypiv, Vladimir
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Пилипів В. Реклама в Інтернеті як інструмент маркетингової діяльності молокопереробних підприємств / Володимир Пилипів // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 136-137. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
Bibliographic description (International): Pylypiv V. (2016) Reklama v Interneti yak instrument marketynhovoi diialnosti molokopererobnykh pidpryiemstv [Advertising on the Internet as a tool of marketing dairy plants]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 136-137 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Fecha de publicación : 26-abr-2016
Date of entry: 24-may-2016
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 136-137
Start page: 136
End page: 137
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16312
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.