Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16306

Tytuł: Сучасні підходи до організації та управління процесами постачання
Inne tytuły: New approaches to organization and management processes supply
Authors: Гула, Наталія
Hula, Nataliya
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Гула Н. Сучасні підходи до організації та управління процесами постачання / Наталія Гула // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 124-125. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
Bibliographic description: Hula N. (2016) Suchasni pidkhody do orhanizatsii ta upravlinnia protsesamy postachannia [New approaches to organization and management processes supply]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 124-125 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 124-125
Główna strona: 124
Strona końcowa: 125
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16306
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi