Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16298

Titel: Пропаганда як метод просування продукції
Övriga titlar: Publicity as a method of promotion products
Författare: Стефінів, Христина
Stefinyv, Khrystyna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Стефінів Х. Пропаганда як метод просування продукції / Христина Стефінів // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 108-109. — (Перспективні напрямки розвитку збутової політики підприємства).
Bibliographic description (International): Stefinyv K. (2016) Propahanda yak metod prosuvannia produktsii [Publicity as a method of promotion products]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 108-109 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Utgivningsdatum: 26-apr-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Utgivare: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 108-109
Start page: 108
End page: 109
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16298
Content type: Article
Samling:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!