Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16282

Title: Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві
Other Titles: Analysis of marketing activities in the enterprise
Authors: Полянок, Віталій
Polyanok, Vitaly
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Полянок В. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві / Віталій Полянок // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 75-76. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
Bibliographic description (International): Polyanok V. (2016) Analiz marketynhovoi diialnosti na pidpryiemstvi [Analysis of marketing activities in the enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 75-76 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 26-Apr-2016
Date of entry: 24-May-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 658.012
Number of pages: 2
Page range: 75-76
Start page: 75
End page: 76
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16282
Content type: Article
Appears in Collections:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.