Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16278

Tytuł: Бенчмаркінг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства
Inne tytuły: Benchmarking as a way of enhancing the competitiveness of enterprise
Authors: Мавдюк, Іван
Mavdiuk, Ivan
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Мавдюк І. Бенчмаркінг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства / Іван Мавдюк // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 67-68. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
Bibliographic description: Mavdiuk I. (2016) Benchmarkinh yak sposib pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Benchmarking as a way of enhancing the competitiveness of enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 67-68 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 67-68
Główna strona: 67
Strona końcowa: 68
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16278
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi