Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16274

Заглавие: Аспекти впливу маркетингових інструментів на конкурентоспроможність підприємства
Други Заглавия: Aspects of influence of marketing tools for enterprise competitiveness
Автори: Демків, Володимир
Demkiv, Volodymyr
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Демків В. Аспекти впливу маркетингових інструментів на конкурентоспроможність підприємства / Володимир Демків // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 59-60. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
Bibliographic description (International): Demkiv V. (2016) Aspekty vplyvu marketynhovykh instrumentiv na konkurentospromozhnist pidpryiemstva [Aspects of influence of marketing tools for enterprise competitiveness]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 59-60 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата на Публикуване: 26-Апр-2016
Date of entry: 24-Май-2016
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 59-60
Start page: 59
End page: 60
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16274
Content type: Article
Показва се в Колекции:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.