Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16259

Tytuł: Планування та впровадження асортиментної політики
Inne tytuły: Planuvannya ta vprovadzhennya asortimentnoi politiki
Authors: Куріца, Наталія
Kuritsa, Nataliya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Куріца Н. Планування та впровадження асортиментної політики / Наталія Куріца // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 28-29. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description (International): Kuritsa N. (2016) Planuvannia ta vprovadzhennia asortymentnoi polityky [Planuvannya ta vprovadzhennya asortimentnoi politiki]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 28-29 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 28-29
Główna strona: 28
Strona końcowa: 29
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16259
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.