Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16258

Título: Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності
Outros títulos: Theoretical and methodological aspects marketing activities
Authors: Копчук, Юлія
Kopchuk, Julia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Копчук Ю. Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності / Юлія Копчук // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 26-27. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description (International): Kopchuk J. (2016) Teoretychni ta metodolohichni aspekty marketynhovoi diialnosti [Theoretical and methodological aspects marketing activities]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 26-27 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de edición: 26-Apr-2016
Date of entry: 24-May-2016
Editor: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 26-27
Start page: 26
End page: 27
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16258
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsⅥ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados