Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16257

Titolo: Бізнес-процес і маркетингове середовище
Titoli alternativi: Business-process and marketing environment
Autori: Загородна, Ольга
Zagorodna, Olga
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Загородна О. Бізнес-процес і маркетингове середовище / Ольга Загородна // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 24-25. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description (International): Zagorodna O. (2016) Biznes-protses i marketynhove seredovyshche [Business-process and marketing environment]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 24-25 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data: 26-apr-2016
Date of entry: 24-mag-2016
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 24-25
Start page: 24
End page: 25
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16257
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.