Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16256

Заглавие: Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінки
Други Заглавия: The essence of «marketing effectiveness» concept and approaches to its evaluation
Автори: Добровольська, Ірина
Dobrovol’ska, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Добровольська І. Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінки / Ірина Добровольська // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 22-23. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description (International): Dobrovol’ska I. (2016) Sutnist poniattia "efektyvnist marketynhovoi diialnosti" ta pidkhody do yii otsinky [The essence of «marketing effectiveness» concept and approaches to its evaluation]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 22-23 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата на Публикуване: 26-Апр-2016
Date of entry: 24-Май-2016
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 22-23
Start page: 22
End page: 23
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16256
Content type: Article
Показва се в Колекции:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.