このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16255

タイトル: Поняття комплексу просування
その他のタイトル: The essence of promotion complex
著者: Гораль, Андрій
Goral, Andriy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Гораль А. Поняття комплексу просування / Андрій Гораль // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 20-21. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description (International): Goral A. (2016) Poniattia kompleksu prosuvannia [The essence of promotion complex]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 20-21 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
発行日: 26-4月-2016
Date of entry: 24-5月-2016
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 20-21
Start page: 20
End page: 21
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16255
Content type: Article
出現コレクション:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。