Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16252

Titel: Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємства
Övriga titlar: Topical aspects of the marketing mix of enterprise
Författare: Богачук, Наталія
Bohachuk, Nataliya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Богачук Н. Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємства / Наталія Богачук // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 14-15. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description (International): Bohachuk N. (2016) Aktualni aspekty kompleksu marketynhu pidpryiemstva [Topical aspects of the marketing mix of enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 14-15 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Utgivningsdatum: 26-apr-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Utgivare: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 14-15
Start page: 14
End page: 15
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16252
Content type: Article
Samling:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!