Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16250

Titre: Маркетингові методи управління масовою свідомістю
Autre(s) titre(s): Marketing methods of mass consciousness management
Auteur(s): Бабій, Юрій
Babiy, Yuriy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бабій Ю. Маркетингові методи управління масовою свідомістю / Юрій Бабій // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 10-11. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description (International): Babiy Y. (2016) Marketynhovi metody upravlinnia masovoiu svidomistiu [Marketing methods of mass consciousness management]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 10-11 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 26-avr-2016
Date of entry: 24-mai-2016
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
004.77
Number of pages: 2
Page range: 10-11
Start page: 10
End page: 11
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16250
Content type: Article
Collection(s) :Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.