Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16169

Tytuł: Проблематика кількісного аналізу ринку маркетингових досліджень
Authors: Ратинський, В.
Akcesoria: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Ратинський В. Проблематика кількісного аналізу ринку маркетингових досліджень / В. Ратинський // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 299. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Ratinskii V. (2008) Problematyka kilkisnoho analizu rynku marketynhovykh doslidzhen. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 299 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical University
Konferencja/wydarzenie: Ⅻ наукова конференція Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 14-maj-2008
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТДТУ
TSTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 14-15 травня 2008 року
14-15 May 2008
UDC: 621.326
Strony: 1
Zakres stron: 299
Główna strona: 299
Strona końcowa: 299
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16169
ISBN: 966-305-007-7
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅻ наукова конференція ТДТУ (2008)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi