Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16169

Назва: Проблематика кількісного аналізу ринку маркетингових досліджень
Автори: Ратинський, В.
Приналежність: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Ратинський В. Проблематика кількісного аналізу ринку маркетингових досліджень / В. Ратинський // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 299. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Ratinskii V. (2008) Problematyka kilkisnoho analizu rynku marketynhovykh doslidzhen. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 299 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical University
Конференція/захід: Ⅻ наукова конференція Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 14-тра-2008
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: ТДТУ
TSTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 14-15 травня 2008 року
14-15 May 2008
УДК: 621.326
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 299
Початкова сторінка: 299
Кінцева сторінка: 299
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16169
ISBN: 966-305-007-7
Власник авторського права: © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅻ наукова конференція ТДТУ (2008)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.