Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorСкоренький, Юрій Любомировичuk
dc.contributor.authorSkorenkyy, Yuriy-
dc.date.accessioned2012-04-20T16:40:39Z-
dc.date.available2012-04-20T16:40:39Z-
dc.date.issued2012-04-20T16:40:39Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611-
dc.descriptionВисновки 1. База тестових завдань повинна бути поділена на категорії, які відповідають змістовним модулям програми і можуть окремо використовуватися для забезпечення самоконтролю під час вивчення матеріалу. 2. Набір тестових завдань повинен рівномірно покривати передбачений програмою матеріал, в іншому випадку зростає ймовірність випадкового вибору запитань на одну тему у модульному тесті. 3. Повна заміна стандартного тесту на електронний виключає можливість аналізу та корекції помилок, присудження балів за частково правильний розв’язок, тощо. 4. Перевагами стандартного тесту є кращі збалансованість і відповідність програмі, можливість включення питань із різною складністю і різною кількістю балів, зручність написання студентом формул, виконання графіків та схем. 5. Впроваджувати електронні тести у модульний контроль необхідно поетапно, як елемент, починаючи із найбільш адаптованих груп.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомп’ютерні тестиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectтестові системиuk
dc.subjectсистема оцінюванняuk
dc.subjectтестовий іспитuk
dc.subjectтестuk
dc.titleРоль кількісних характеристик комп’ютерних тестів при апробації тестових системuk
dc.typePresentationuk
Collection(s) :Практичні аспекти використання елементів дистанційного навчання в рамках впровадження кредитно-модульної системи (№ 7, 2012)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
seminardyst200412_bbb.pdf1,75 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir
seminardyst200412_bbb.odp6,92 MBOpenDocument PresentationVoir/Ouvrir
seminardyst200412_bbb.djvu6,7 MBDjVuVoir/Ouvrir
seminardyst200412_bbb__COVER.png89,64 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration