Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкоренький, Юрій Любомировичuk
dc.contributor.authorSkorenkyy, Yuriy-
dc.date.accessioned2012-04-20T16:40:39Z-
dc.date.available2012-04-20T16:40:39Z-
dc.date.issued2012-04-20T16:40:39Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611-
dc.descriptionВисновки 1. База тестових завдань повинна бути поділена на категорії, які відповідають змістовним модулям програми і можуть окремо використовуватися для забезпечення самоконтролю під час вивчення матеріалу. 2. Набір тестових завдань повинен рівномірно покривати передбачений програмою матеріал, в іншому випадку зростає ймовірність випадкового вибору запитань на одну тему у модульному тесті. 3. Повна заміна стандартного тесту на електронний виключає можливість аналізу та корекції помилок, присудження балів за частково правильний розв’язок, тощо. 4. Перевагами стандартного тесту є кращі збалансованість і відповідність програмі, можливість включення питань із різною складністю і різною кількістю балів, зручність написання студентом формул, виконання графіків та схем. 5. Впроваджувати електронні тести у модульний контроль необхідно поетапно, як елемент, починаючи із найбільш адаптованих груп.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомп’ютерні тестиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectтестові системиuk
dc.subjectсистема оцінюванняuk
dc.subjectтестовий іспитuk
dc.subjectтестuk
dc.titleРоль кількісних характеристик комп’ютерних тестів при апробації тестових системuk
dc.typePresentationuk
Розташовується у зібраннях:Практичні аспекти використання елементів дистанційного навчання в рамках впровадження кредитно-модульної системи (№ 7, 2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора