Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611

Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorСкоренький, Юрій Любомировичuk
dc.contributor.authorSkorenkyy, Yuriy-
dc.date.accessioned2012-04-20T16:40:39Z-
dc.date.available2012-04-20T16:40:39Z-
dc.date.issued2012-04-20T16:40:39Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611-
dc.descriptionВисновки 1. База тестових завдань повинна бути поділена на категорії, які відповідають змістовним модулям програми і можуть окремо використовуватися для забезпечення самоконтролю під час вивчення матеріалу. 2. Набір тестових завдань повинен рівномірно покривати передбачений програмою матеріал, в іншому випадку зростає ймовірність випадкового вибору запитань на одну тему у модульному тесті. 3. Повна заміна стандартного тесту на електронний виключає можливість аналізу та корекції помилок, присудження балів за частково правильний розв’язок, тощо. 4. Перевагами стандартного тесту є кращі збалансованість і відповідність програмі, можливість включення питань із різною складністю і різною кількістю балів, зручність написання студентом формул, виконання графіків та схем. 5. Впроваджувати електронні тести у модульний контроль необхідно поетапно, як елемент, починаючи із найбільш адаптованих груп.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомп’ютерні тестиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectтестові системиuk
dc.subjectсистема оцінюванняuk
dc.subjectтестовий іспитuk
dc.subjectтестuk
dc.titleРоль кількісних характеристик комп’ютерних тестів при апробації тестових системuk
dc.typePresentationuk
Bildumetan azaltzen da:Практичні аспекти використання елементів дистанційного навчання в рамках впровадження кредитно-модульної системи (№ 7, 2012)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
seminardyst200412_bbb.pdf1,75 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki
seminardyst200412_bbb.odp6,92 MBOpenDocument PresentationBistaratu/Ireki
seminardyst200412_bbb.djvu6,7 MBDjVuBistaratu/Ireki
seminardyst200412_bbb__COVER.png89,64 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak