Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document :
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611
Affichage complet
Élément Dublin Core | Valeur | Langue |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скоренький, Юрій Любомирович | uk |
dc.contributor.author | Skorenkyy, Yuriy | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-20T16:40:39Z | - |
dc.date.available | 2012-04-20T16:40:39Z | - |
dc.date.issued | 2012-04-20T16:40:39Z | - |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611 | - |
dc.description | Висновки 1. База тестових завдань повинна бути поділена на категорії, які відповідають змістовним модулям програми і можуть окремо використовуватися для забезпечення самоконтролю під час вивчення матеріалу. 2. Набір тестових завдань повинен рівномірно покривати передбачений програмою матеріал, в іншому випадку зростає ймовірність випадкового вибору запитань на одну тему у модульному тесті. 3. Повна заміна стандартного тесту на електронний виключає можливість аналізу та корекції помилок, присудження балів за частково правильний розв’язок, тощо. 4. Перевагами стандартного тесту є кращі збалансованість і відповідність програмі, можливість включення питань із різною складністю і різною кількістю балів, зручність написання студентом формул, виконання графіків та схем. 5. Впроваджувати електронні тести у модульний контроль необхідно поетапно, як елемент, починаючи із найбільш адаптованих груп. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | комп’ютерні тести | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | тестування | uk |
dc.subject | тестові системи | uk |
dc.subject | система оцінювання | uk |
dc.subject | тестовий іспит | uk |
dc.subject | тест | uk |
dc.title | Роль кількісних характеристик комп’ютерних тестів при апробації тестових систем | uk |
dc.type | Presentation | uk |
Collection(s) : | Практичні аспекти використання елементів дистанційного навчання в рамках впровадження кредитно-модульної системи (№ 7, 2012) |
Fichier(s) constituant ce document :
Fichier | Description | Taille | Format | |
---|---|---|---|---|
seminardyst200412_bbb.pdf | 1,75 MB | Adobe PDF | Voir/Ouvrir | |
seminardyst200412_bbb.odp | 6,92 MB | OpenDocument Presentation | Voir/Ouvrir | |
seminardyst200412_bbb.djvu | 6,7 MB | DjVu | Voir/Ouvrir | |
seminardyst200412_bbb__COVER.png | 89,64 kB | image/png | Voir/Ouvrir |
Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.
Outils d'administration