Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15774

Tytuł: Повышение долговечности роликовых цепей, используемых в вертолетах
Inne tytuły: Підвищення довговічності роликових ланцюгів, що використовуються у гвинтокрилах
Increasing endurance of the roller chains for helicopters
Authors: Романовський, Борис Васильович
Romanovsky, B.
Романовский, Б. В.
Akcesoria: Пензенский технологический институт, г. Пенза
Cytat: Романовский Б. В. Повышение долговечности роликовых цепей, используемых в вертолетах / Б. В. Романовский // Вісник ТДТУ, — Т. : ТДТУ, 1999 — Том 4. — № 3. — С. 44-47. — (Машинобудування. Механіка).
Bibliographic description: Romanovsky B. (1999) Povyshenie dolhovechnosti rolikovykh tsepei, ispolzuemykh v vertoletakh [Increasing endurance of the roller chains for helicopters]. Bulletin of TSTU (Tern.), vol. 4, no 3, pp. 44-47 [in Russian].
Część publikacji: Вісник Тернопільського державного технічного університету
Bulletin of Ternopil State Technical University
Journal/kolekcja: Вісник Тернопільського державного технічного університету
Release/№ : 3
Tom: 4
Data wydania: 31-sie-1999
Date of entry: 4-maj-2016
Wydawca: ТДТУ
TSTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
UDC: 621.855
Zakres stron: 44-47
Główna strona: 44
Strona końcowa: 47
Abstract: Фреттинг-процес викликає втомні тріщини у пресових з 'єднаннях втулка-пластина. При випробуваннях з'єднаннь на довговічність оптимальна величина моменту повороту запресованої втулки в отвори пластин складає 4-5 Нм. Виведення стикового шва втулки із небезпечної зони забезпечує підвищену надійність ланцюга. Встановлено, що непаралельність робочих поверхонь втулок внутрішніх ланкок ланцюга не повинна перевищувати З0мкм
Fretting causes thefatingue cracks in the busting-plate joint into bushing. On endurance tests of the joint, the optimum value of the bushing torque in the plate (4-5 N.m) and the withdrawal of the bushing construction joint out of the dander area result in hing reliability. Disalignment og the bushing working surpaces of the chain link must be no more than 30 m.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15774
Właściciel praw autorskich: © "Вісник Тернопільського державного технічного університету", 1999
Wykaz piśmiennictwa: 1. Романовский Б.В., Столбин Г.Б. Фрегганг как причина, снижающая работоспособность роликовых цепей // Механические передачи / Под ред. Г.Б.Столбина. - М.: НИИМАШ, 1971. - С. 66-81.
2. Романовский Б.В. Влияние фреттинг-коррозии на усталостную прочность элементов вертолетных цепей. Технологическое управление триботехиическими характеристиками узлов машин // Тез. докл. Всесоюз.науч. - техн.конф. / Под общ. ред. Э.В.Рыжова. - М: Завод-втуз при Моск. автозаводе им. Лихачева, 1983.
3. Романовский Б.В., Викулов А.С. Связь момента проворота втулки в пластине с ее деформацией при формировании соединений // Точность и надежность механических систем. Стохастические методы диагностики и прогнозирования. - Рига: Риж. политехи, ин-т, 1989. - С. 90 - 96.
References: 1. Romanovskii B.V., Stolbin H.B. Frehhanh kak prichina, snizhaiushchaia rabotosposobnost rolikovykh tsepei, Mekhanicheskie peredachi, ed. H.B.Stolbina, M., NIIMASh, 1971, P. 66-81.
2. Romanovskii B.V. Vliianie frettinh-korrozii na ustalostnuiu prochnost elementov vertoletnykh tsepei. Tekhnolohicheskoe upravlenie tribotekhiicheskimi kharakteristikami uzlov mashin, Tez. dokl. Vsesoiuz.nauch, tekhn.konf., by gen. ed. E.V.Ryzhova, M: Zavod-vtuz pri Mosk. avtozavode im. Likhacheva, 1983.
3. Romanovskii B.V., Vikulov A.S. Sviaz momenta provorota vtulki v plastine s ee deformatsiei pri formirovanii soedinenii, Tochnost i nadezhnost mekhanicheskikh sistem. Stokhasticheskie metody diahnostiki i prohnozirovaniia, Riha: Rizh. politekhi, in-t, 1989, P. 90 - 96.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Вісник ТДТУ, 1999, том 4, число 3



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi