Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15774

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРомановський, Борис Васильовичuk
dc.contributor.authorRomanovsky, B.uk
dc.contributor.authorРомановский, Б. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-04T15:06:23Z-
dc.date.available2016-05-04T15:06:23Z-
dc.date.created1999-08-31uk
dc.date.issued1999-08-31uk
dc.identifier.citationРомановский Б. В. Повышение долговечности роликовых цепей, используемых в вертолетах / Б. В. Романовский // Вісник ТДТУ, — Т. : ТДТУ, 1999 — Том 4. — № 3. — С. 44-47. — (Машинобудування. Механіка).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15774-
dc.description.abstractФреттинг-процес викликає втомні тріщини у пресових з 'єднаннях втулка-пластина. При випробуваннях з'єднаннь на довговічність оптимальна величина моменту повороту запресованої втулки в отвори пластин складає 4-5 Нм. Виведення стикового шва втулки із небезпечної зони забезпечує підвищену надійність ланцюга. Встановлено, що непаралельність робочих поверхонь втулок внутрішніх ланкок ланцюга не повинна перевищувати З0мкмuk
dc.description.abstractFretting causes thefatingue cracks in the busting-plate joint into bushing. On endurance tests of the joint, the optimum value of the bushing torque in the plate (4-5 N.m) and the withdrawal of the bushing construction joint out of the dander area result in hing reliability. Disalignment og the bushing working surpaces of the chain link must be no more than 30 m.uk
dc.format.extent44-47uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherТДТУuk
dc.publisherTSTUuk
dc.relation.ispartofВісник Тернопільського державного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofBulletin of Ternopil State Technical Universityuk
dc.titleПовышение долговечности роликовых цепей, используемых в вертолетахuk
dc.title.alternativeПідвищення довговічності роликових ланцюгів, що використовуються у гвинтокрилахuk
dc.title.alternativeIncreasing endurance of the roller chains for helicoptersuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© "Вісник Тернопільського державного технічного університету", 1999uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc621.855uk
dc.relation.references1. Романовский Б.В., Столбин Г.Б. Фрегганг как причина, снижающая работоспособность роликовых цепей // Механические передачи / Под ред. Г.Б.Столбина. - М.: НИИМАШ, 1971. - С. 66-81.uk
dc.relation.references2. Романовский Б.В. Влияние фреттинг-коррозии на усталостную прочность элементов вертолетных цепей. Технологическое управление триботехиическими характеристиками узлов машин // Тез. докл. Всесоюз.науч. - техн.конф. / Под общ. ред. Э.В.Рыжова. - М: Завод-втуз при Моск. автозаводе им. Лихачева, 1983.uk
dc.relation.references3. Романовский Б.В., Викулов А.С. Связь момента проворота втулки в пластине с ее деформацией при формировании соединений // Точность и надежность механических систем. Стохастические методы диагностики и прогнозирования. - Рига: Риж. политехи, ин-т, 1989. - С. 90 - 96.uk
dc.relation.referencesen1. Romanovskii B.V., Stolbin H.B. Frehhanh kak prichina, snizhaiushchaia rabotosposobnost rolikovykh tsepei, Mekhanicheskie peredachi, ed. H.B.Stolbina, M., NIIMASh, 1971, P. 66-81.uk
dc.relation.referencesen2. Romanovskii B.V. Vliianie frettinh-korrozii na ustalostnuiu prochnost elementov vertoletnykh tsepei. Tekhnolohicheskoe upravlenie tribotekhiicheskimi kharakteristikami uzlov mashin, Tez. dokl. Vsesoiuz.nauch, tekhn.konf., by gen. ed. E.V.Ryzhova, M: Zavod-vtuz pri Mosk. avtozavode im. Likhacheva, 1983.uk
dc.relation.referencesen3. Romanovskii B.V., Vikulov A.S. Sviaz momenta provorota vtulki v plastine s ee deformatsiei pri formirovanii soedinenii, Tochnost i nadezhnost mekhanicheskikh sistem. Stokhasticheskie metody diahnostiki i prohnozirovaniia, Riha: Rizh. politekhi, in-t, 1989, P. 90 - 96.uk
dc.identifier.citationenRomanovsky B. (1999) Povyshenie dolhovechnosti rolikovykh tsepei, ispolzuemykh v vertoletakh [Increasing endurance of the roller chains for helicopters]. Bulletin of TSTU (Tern.), vol. 4, no 3, pp. 44-47 [in Russian].uk
dc.contributor.affiliationПензенский технологический институт, г. Пензаuk
dc.citation.journalTitleВісник Тернопільського державного технічного університетуuk
dc.citation.volume4uk
dc.citation.issue3uk
dc.citation.spage44uk
dc.citation.epage47uk
Розташовується у зібраннях:Вісник ТДТУ, 1999, том 4, число 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.