Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15316

Tytuł: Особливості формування вибірки в маркетингових дослідженнях
Authors: Цепенюк, Наталія Михайлівна
Akcesoria: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Цепенюк Н. Особливості формування вибірки в маркетингових дослідженнях / Цепенюк Н. // Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2005 року — Т. : ТДТУ, 2005 — С. 65. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Tsepeniuk N. (2005) Osoblyvosti formuvannia vybirky v marketynhovykh doslidzhenniakh. Materialy Ⅷ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 20-21 April 2005), pp. 65 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Data wydania: 20-kwi-2005
Date of entry: 29-mar-2016
Wydawca: ТДТУ
TDTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 20-21 квітня 2005 року
20-21 April 2005
UDC: 339.13
Zakres stron: 65
Główna strona: 65
Strona końcowa: 65
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15316
ISBN: 966-636-001-2 6
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2005)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi