Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15316

Název: Особливості формування вибірки в маркетингових дослідженнях
Autoři: Цепенюк, Наталія Михайлівна
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Цепенюк Н. Особливості формування вибірки в маркетингових дослідженнях / Цепенюк Н. // Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2005 року — Т. : ТДТУ, 2005 — С. 65. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Tsepeniuk N. (2005) Osoblyvosti formuvannia vybirky v marketynhovykh doslidzhenniakh. Materialy Ⅷ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 20-21 April 2005), pp. 65 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Datum vydání: 20-dub-2005
Date of entry: 29-bře-2016
Nakladatel: ТДТУ
TDTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 20-21 квітня 2005 року
20-21 April 2005
UDC: 339.13
Page range: 65
Start page: 65
End page: 65
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15316
ISBN: 966-636-001-2 6
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2005)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.