Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15314

Titre: Мерчандайзинг – мистецтво перетворення відвідувача на покупця
Auteur(s): Федишин, Г.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Федишин Г. Мерчандайзинг – мистецтво перетворення відвідувача на покупця / Федишин Г. // Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2005 року — Т. : ТДТУ, 2005 — С. 63. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Fedishin H. (2005) Merchandaizynh – mystetstvo peretvorennia vidviduvacha na pokuptsia. Materialy Ⅷ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 20-21 April 2005), pp. 63 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Date de publication: 20-avr-2005
Date of entry: 29-mar-2016
Editeur: ТДТУ
TDTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 20-21 квітня 2005 року
20-21 April 2005
UDC: 339.13
Page range: 63
Start page: 63
End page: 63
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15314
ISBN: 966-636-001-2 6
Content type: Article
Collection(s) :Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2005)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.