Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15314

Назва: Мерчандайзинг – мистецтво перетворення відвідувача на покупця
Автори: Федишин, Г.
Приналежність: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Федишин Г. Мерчандайзинг – мистецтво перетворення відвідувача на покупця / Федишин Г. // Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2005 року — Т. : ТДТУ, 2005 — С. 63. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Fedishin H. (2005) Merchandaizynh – mystetstvo peretvorennia vidviduvacha na pokuptsia. Materialy Ⅷ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 20-21 April 2005), pp. 63 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Конференція/захід: Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Дата публікації: 20-кві-2005
Дата внесення: 29-бер-2016
Видавництво: ТДТУ
TDTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 20-21 квітня 2005 року
20-21 April 2005
УДК: 339.13
Діапазон сторінок: 63
Початкова сторінка: 63
Кінцева сторінка: 63
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15314
ISBN: 966-636-001-2 6
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2005)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.