Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15212
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorПроцюк, Микола Петрович-
dc.date.accessioned2016-03-24T11:29:28Z-
dc.date.available2016-03-24T11:29:28Z-
dc.date.issued2016-03-24T11:29:28Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15212-
dc.description.abstractПроцюк М. Вдосконалення управління маркетинговими комунікаціями підприємства (на прикладі ПП «САМоГОНна ресторація»).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАнотація Процюк М.П.uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.identifier.citationenSUMMARY Protsyuk Muk
Bildumetan azaltzen da:8.03050701 — маркетинг

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
анотація.docx14,16 kBMicrosoft Word XMLBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak