このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15007

タイトル: Маркетингова роль упаковки
著者: Бандура, В.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бандура В. Маркетингова роль упаковки / Бандура В. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 26. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Bandura V. (2007) Marketinhova rol upakovki. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 26 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
発行日: 18-4月-2007
Date of entry: 21-3月-2016
出版者: ТДТУ
TSTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
UDC: 621.326
Page range: 26
Start page: 26
End page: 26
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15007
Content type: Article
出現コレクション:Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2007)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。