Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15007

Título : Маркетингова роль упаковки
Autor : Бандура, В.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бандура В. Маркетингова роль упаковки / Бандура В. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 26. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Bandura V. (2007) Marketinhova rol upakovki. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 26 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Fecha de publicación : 18-abr-2007
Date of entry: 21-mar-2016
Editorial : ТДТУ
TSTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
UDC: 621.326
Page range: 26
Start page: 26
End page: 26
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15007
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2007)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.