Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14912

Tytuł: Роль та значення психологічних факторів при сегментуванні ринку
Authors: Крамар, І.
Akcesoria: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Крамар І. Роль та значення психологічних факторів при сегментуванні ринку / Крамар І. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 113. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Kramar I. (2008) Rol ta znachennia psykholohichnykh faktoriv pry sehmentuvanni rynku. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 113 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 17-kwi-2008
Date of entry: 21-mar-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 339.138
Zakres stron: 113
Główna strona: 113
Strona końcowa: 113
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14912
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi