Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14912

Назва: Роль та значення психологічних факторів при сегментуванні ринку
Автори: Крамар, І.
Приналежність: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Крамар І. Роль та значення психологічних факторів при сегментуванні ринку / Крамар І. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 113. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Kramar I. (2008) Rol ta znachennia psykholohichnykh faktoriv pry sehmentuvanni rynku. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 113 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Конференція/захід: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 17-кві-2008
Дата внесення: 21-бер-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
УДК: 339.138
Діапазон сторінок: 113
Початкова сторінка: 113
Кінцева сторінка: 113
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14912
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.