Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14875

Заглавие: Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингу
Автори: Гончар, І.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Гончар І. Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингу / Гончар І. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 76. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Honchar I. (2008) Teoretychni pidkhody do vyznachennia sutnosti marketynhu. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 76 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Дата на Публикуване: 17-Апр-2008
Date of entry: 21-Мар-2016
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 339.138
Page range: 76
Start page: 76
End page: 76
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14875
Content type: Article
Показва се в Колекции:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.