閲覧統計

総閲覧数

件数
Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингу 245

月別閲覧数

december 2024 január 2025 február 2025 március 2025 április 2025 május 2025 június 2025
Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингу 0 0 1 2 4 1 8

ファイルダウンロード数

件数
Conf_2008v2_Honchar_I-Teoretychni_pidkhody_do_vyznachennia_76.pdf 102
Conf_2008v2_Honchar_I-Teoretychni_pidkhody_do_vyznachennia_76.djvu 20
Conf_2008v2_Honchar_I-Teoretychni_pidkhody_do_vyznachennia_76__COVER.jpg 4

国別閲覧数

件数
United States 104
Netherlands 36
Germany 31
China 24
Ukraine 15
United Kingdom 10
Vietnam 5
Canada 4
Ireland 3
Australia 2

都市別閲覧数

件数
San Ramon 44
San Mateo 12
Kiev 8
Hanoi 5
Des Moines 4
Jacksonville 4
Ann Arbor 2
Auckland 2
Mountain View 2
Ashburn 1