Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14160

Tytuł: Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
Authors: Федорович, Роман Володимирович
Загородна, Ольга Михайлівна
Серединська, Віра Миколаївна
Краузе, Ольга Ігорівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Семенюк, Світлана Богданівна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Голда, Надія Михайлівна
Міщук, Оксана Іванівна
Шульгіна, Людмила Михайлівна
Березовська, Оксана
Меленчук, Юлія Ромінівна
Оксентюк, Роман Андрійович
Серединська, Ірина
Cytat: Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013. – 359 с. ISBN 978-966-305-052-2.
Data wydania: 19-mar-2013
Date of entry: 14-mar-2016
Wydawca: ТНТУ ім. І. Пулюя
UDC: 658.016
BBK: 65.9(4Укр)291.31
Abstract: Монографія містить наукові дослідження та здобутки авторів з проблем аналізу концепцій формування ринкового попиту, маркетингового інструментарію впливу на поведінку споживача та питань стратегічного управління розвитком підприємств на ринках України. Відповідно характерною особливістю книги є широке використання досвіду, набутого авторами при виконанні науково-дослідної теми ВК 40-12 «Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України» (№ державної реєстрації PK0112U002210). Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, студентів та економістів-практиків.
Opis: Рекомендовано до друку вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол № 2 від 19.03.2013 р.)
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14160
ISBN: 978-966-305-052-2
Właściciel praw autorskich: © Колектив авторів, 2013.
© ТНТУ ім. І. Пулюя, верстка, 2013.
Typ zawartości: Book
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora