Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14160

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorШульгіна, Людмила Михайлівна-
dc.contributor.authorБерезовська, Оксана-
dc.contributor.authorМеленчук, Юлія Ромінівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Роман Андрійович-
dc.contributor.authorСерединська, Ірина-
dc.date.accessioned2016-03-14T13:09:07Z-
dc.date.available2016-03-14T13:09:07Z-
dc.date.issued2013-03-19-
dc.identifier.citationМаркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013. – 359 с. ISBN 978-966-305-052-2.-
dc.identifier.isbn978-966-305-052-2-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14160-
dc.descriptionРекомендовано до друку вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол № 2 від 19.03.2013 р.)-
dc.description.abstractМонографія містить наукові дослідження та здобутки авторів з проблем аналізу концепцій формування ринкового попиту, маркетингового інструментарію впливу на поведінку споживача та питань стратегічного управління розвитком підприємств на ринках України. Відповідно характерною особливістю книги є широке використання досвіду, набутого авторами при виконанні науково-дослідної теми ВК 40-12 «Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України» (№ державної реєстрації PK0112U002210). Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, студентів та економістів-практиків.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ ім. І. Пулюя-
dc.titleМаркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках Україниuk
dc.typeBookuk
dc.rights.holder© Колектив авторів, 2013.uk
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І. Пулюя, верстка, 2013.-
dc.subject.udc658.016uk
dc.subject.bbk65.9(4Укр)291.31uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора