Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14082

Tytuł: Основні завдання товарних стратегій в маркетинговій діяльності підприємств
Authors: Підложевич, У.
Cytat: Підложевич У. Основні завдання товарних стратегій в маркетинговій діяльності підприємств / Підложевич У. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 188. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Pidlozhevych U. (2009) Osnovni zavdannia tovarnykh stratehii v marketynhovii diialnosti pidpryiemstv. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 188 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 23-kwi-2009
Date of entry: 13-mar-2016
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
UDC: 339.13
Zakres stron: 188
Główna strona: 188
Strona końcowa: 188
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14082
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi