Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14082

Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorПідложевич, У.uk
dc.coverage.temporal23-24 квітня 2009 рокуuk
dc.coverage.temporal23-24 April 2009uk
dc.date.accessioned2016-03-13T01:14:24Z-
dc.date.available2016-03-13T01:14:24Z-
dc.date.created2009-04-23uk
dc.date.issued2009-04-23uk
dc.identifier.citationПідложевич У. Основні завдання товарних стратегій в маркетинговій діяльності підприємств / Підложевич У. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 188. — (Економіка, менеджмент, фінанси).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14082-
dc.format.extent188uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.titleОсновні завдання товарних стратегій в маркетинговій діяльності підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc339.13uk
dc.identifier.citationenPidlozhevych U. (2009) Osnovni zavdannia tovarnykh stratehii v marketynhovii diialnosti pidpryiemstv. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 188 [in Ukrainian].uk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.citation.volume2uk
dc.citation.spage188uk
dc.citation.epage188uk
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
Aparece en las colecciones: Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.