กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1366

Заглавие: Реклама як механізм залучення інвестицій в українську економіку
Автори: Голда, Андрій Ігорович
Bibliographic description (Ukraine): А.Голда. Реклама як механізм залучення інвестицій в українську економіку / А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.189-194 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Дата на Публикуване: 2011
Date of entry: 21-Сеп-2011
Издател: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 336.531.2
Ключови Думи: інвестиції
інвестиційний капітал
маркетингова стратегія
реклама
конкурентоспроможність
Резюме: Розглянуто основні аспекти використання реклами як галузевого механізму залучення інвестицій. Досліджено необхідність стратегічного маркетингу у формуванні успіху підприємства. Запропоновано схему залучення інвестицій під дією реклами.
This article reviews the main aspects of the advertising industry as a mechanism forattracting investment. The need for strategic marketing uformuvanni success. The scheme of investment under the influence of advertising.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1366
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.