Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13256

Tytuł: Оцінка ефективності реклами
Inne tytuły: The valuation of advertising efficiency
Authors: Сисак, Ю.
Sisak, Y.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Сисак Ю. Оцінка ефективності реклами / Ю. Сисак // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 134. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Sisak Y. (2014) Otsinka efektyvnosti reklamy [The valuation of advertising efficiency]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 134 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Ⅶ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 24-kwi-2014
Date of entry: 6-mar-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
UDC: 338.24
Słowa kluczowe: реклама
ефективність
споживач
advertising
effectiveness
consumer
Zakres stron: 134
Główna strona: 134
Strona końcowa: 134
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13256
Właściciel praw autorskich: © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅶ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2014)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi