Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13162

ชื่อเรื่อง: Суть та функції реклами
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Essence and functions of advertising
ผู้แต่ง: Головата, О.
Holovata, O.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Головата О. Суть та функції реклами / О. Головата // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 37. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Holovata O. (2014) Sut ta funktsii reklamy [Essence and functions of advertising]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 37 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅶ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
วันที่เผยแพร่: 24-เมษ-2014
Date of entry: 6-มีน-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
UDC: 338.45
คำสำคัญ: реклама
маркетинг
конкуренція
advertising
marketing
competition
Page range: 37
Start page: 37
End page: 37
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13162
Copyright owner: © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅶ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2014)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2014v2_Holovata_O-Essence_and_functions_of_advertising_37.pdf181,87 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2014v2_Holovata_O-Essence_and_functions_of_advertising_37.djvu19,47 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2014v2_Holovata_O-Essence_and_functions_of_advertising_37__COVER.jpg184,66 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น