Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13097

Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівнаuk
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlanauk
dc.date.accessioned2016-03-01T09:41:23Z-
dc.date.available2016-03-01T09:41:23Z-
dc.date.created2015-11-25uk
dc.date.issued2015-11-25uk
dc.date.submitted2015-11-09uk
dc.identifier.citationШпилик С. В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства / Світлана Василівна Шпилик // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 212-223. — (Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі).uk
dc.identifier.issn2409-8892uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13097-
dc.description.abstractУ сучасних умовах, коли відбувається швидке збільшення темпів розвитку не тільки засобів масової інформації та комунікації, а й комп'ютерної техніки, автоматизованих систем управління, електронного обміну інформацією, у тому числі міжнародної глобальної інформації в Інтернеті, з’являються принципово нові методи і способи представлення та поширення інформації. Онлайн маркетингові комунікації розвиваються у напрямку взаємодії між окремими отримувачами і споживачами, а не маркетинговою організацією та споживачами. Стало можливим ефективно поширювати інформацію і позитивну, і негативну про організацію чи індивіда. З точки зору маркетингу ми знаходимося на етапі впровадження в розумінні того, як це робити. Ця стаття передбачає аналіз даних, які могли б бути корисні у вивченні того, як канали онлайн комунікації з'являються і як вони можуть розвиватися в майбутньому. Науковці-дослідники нової Інтернет-маркетингової тактики та моделі е-маркетингу стурбовані тим, як споживачі прийматимуть нові види фізичних продуктів, важко передбачити, як люди прийматимуть нові методи просування. Таким чином, аналіз методів дослідження та інструментів електронного маркетингу стає актуальнимuk
dc.description.abstractIn modern conditions when there is a rapid increase in the rate of development of not only the media and communications, but also computer technology, automatic control systems, electronic information exchange, including international global information on the Internet there are fundamentally new methods and ways to present the information. Online marketing communications are developing towards cooperation between individual recipients and consumers, and not directed by the marketing organization for the mass consumers. It is possible for a man as effectively distribute both positive and negative information about the organization, and for a large corporation to promote themselves. Social networks allow to disseminate information fast and easily as well as misinformation about product changes in the online channels, but social networks are only partially included in these channels. From the standpoint of marketing, we are at the implementation stage in understanding how to do it. The article contains material which may be useful in the study of how online communication channels appear and how they might evolve in the future. With the emergence of new channels of promotion via the Internet we see the emergence of new ways of marketing communications, promotions can be run through its channels, marketing attacks can be initiated. The article analyzes the emerging issues in the field of marketing communications, in the light of the integrative model of diffusion. We hope that it can help us in future understand better how to involve new communication channels and how to manipulate them. Scientific and applied researches are needed because of marketing experts’ concerns as for how consumers will accept new types of physical products (which cannot always be understood), how people will accept new methods of promotion. Thus, the methods and tools of electronic marketing require their studying.uk
dc.format.extent212-223uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical Universityuk
dc.relation.urihttp://www.aup.ru/books/m80/uk
dc.relation.urihttp://duep.edu/uploads/vidavnitstvo14/ekonomichnij-nobelivskij-visnik-114/7653.pdfuk
dc.relation.urihttp://uk.wikipedia.org/wiki/uk
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/j-pdf/molv_2014_10(13)(1)__13.pdfuk
dc.relation.urihttp://book.promo.ru/uk
dc.relation.urihttp://papers.univ.kiev.ua/ekonomika/articles/Internet_Marketing_in_Ukraine_Problems_and_Perspectives_18908.pdfuk
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/j-pdf/evntukpi_2013_10_69.pdfuk
dc.relation.urihttp://lib100.com/book/market/internet_marketing/internet_marketing.pdfuk
dc.relation.urihttp://takmak51.ru/uk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectінтерактивний маркетингuk
dc.subjectелектронний маркетингuk
dc.subjectмаркетинг-міксuk
dc.subjectкорпоративний сайтuk
dc.subjectB2Cuk
dc.subjectB2Buk
dc.subjectкіберпростірuk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectonline marketinguk
dc.subjecte-marketinguk
dc.subjectmarketing mixuk
dc.subjectcorporate websiteuk
dc.subjectB2Cuk
dc.subjectB2Buk
dc.subjectcyberspaceuk
dc.titleІнтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваuk
dc.title.alternativeInternet as an effective marketing tool of modern enterpriseuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc339.138uk
dc.subject.udc659.1uk
dc.subject.udc004.77uk
dc.relation.references1. Успенский, И.В. Интернет-маркетинг: учебник [Електронний ресурс] / И.В. Успенский. – СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003. – Режим доступу: http://www.aup.ru/books/m80/uk
dc.relation.references2. Стрій, Л.О. Маркетинг ХХІ століття. Концептуальні зміни та тенденції розвитку: монографія [Текст] / Л.О. Стрій; за наук. ред. проф. А.К. Голубєва. – Одеса: ВМВ, 2010. – 320 с.uk
dc.relation.references3. Котлер, Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок [Текст] / Ф. Котлер. – М.: ООО «Издательство АСТ», 2000. – 272 с.uk
dc.relation.references4. Шкляєва, Г.О. Інтерактивні маркетингові комунікації у менеджменті підприємства [Електронний ресурс] // Економічний нобелівський вісник. – 2014. – № 1 (7). – С. 513 http://duep.edu/uploads/vidavnitstvo14/ekonomichnij-nobelivskij-visnik-114/7653.pdfuk
dc.relation.references5. Хартман, А. Стратегии успеха в Интернет-экономике [Текст] / А. Хартман, Д. Сифонис. – М.: ЛОРИ, 2001. – 274 с.uk
dc.relation.references6. Інтернет-маркетинг [Електронний ресурс] / Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/uk
dc.relation.references7. Голишева, Є.О. Особливості використання інструментів Інтернет-маркетингу на підприємстві [Електронний ресурс] / Є.О. Голишева, Т.В. Кириченко, Я.А. Коваленко // Молодий вчений. – 2014. – № 10 (13) (1). – С. 53 – 56. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/molv_2014_10(13)(1)__13.pdfuk
dc.relation.references8. Бокарев, Т. Энциклопедия Интернет-рекламы [Електронний ресурс] / Т. Бокарев. – М.: Издательство «ПРОМО-РУ», 2000. – Режим доступу: http://book.promo.ru/uk
dc.relation.references9. Бойчук, І.В. Інтернет в маркетингу [Текст] / І.В. Бойчук, О.М. Музика. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 512 с.uk
dc.relation.references10. Вирин, Ф.Ю. Интернет-маркетинг: полный сборник практических инструментов [Текст] / Ф.Ю. Вирин. – М.: Эксмо, 2010. – 160 с.uk
dc.relation.references11. Кузнєцова, Н. Інтернет-маркетинг в Україні: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / Н. Кузнєцова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка Економіка. – № 137. – 2012. – Режим доступу: http://papers.univ.kiev.ua/ekonomika/articles/Internet_Marketing_in_Ukraine_Problems_and_Perspectives_18908.pdfuk
dc.relation.references12. Ілляшенко, С.М. Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу [Текст] / С.М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4. – Т. ІІ. – С. 64 – 74.uk
dc.relation.references13. Литовченко, І.Л. Інтернет-маркетинг: навчальний посібник [Текст] / І.Л. Литовченко, В.П. Пилипчук. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 184 с.uk
dc.relation.references14. Литовченко, І.Л. Дослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств [Текст] / І.Л. Литовченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 2. – С. 88 – 94.uk
dc.relation.references15. Семенова, А.В. Інтернет-маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку [Електронний ресурс] / А.В. Семенова // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». – 2013. – № 10. – С. 413 – 417. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/evntukpi_2013_10_69.pdfuk
dc.relation.references16. Хартман, А. Стратегії успіху в Інтернет-економіці [Текст] / А. Хартман. – К.: Лорі, 2001. – 265 с.uk
dc.relation.references17. Хэнсон, У. Интернет-маркетинг [Текст] / У. Хэнсон. – М.: ЮНИТИ, 2002. – 530 с.uk
dc.relation.references18. Холмогоров, В. Интернет-маркетинг. Краткий курс [Електронний ресурс] / В. Холмогоров. – 2-е издание. – СПб.: Питер, 2002. – 272 с. – Режим доступу: http://lib100.com/book/market/internet_marketing/internet_marketing.pdfuk
dc.relation.references19. Ярлыков, А. Инструменты Интернет-маркетинга [Электронный ресурс] / А. Ярлыков // Эффективные инструменты Интернет-маркетинга. – 2013. – Режим доступа: http://takmak51.ru/uk
dc.relation.referencesen1. Uspenskii, I.V. Internet-marketinh: uchebnik [Electronic resource], I.V. Uspenskii, SPb., Izd-vo SPHUEiF, 2003, Access mode: http://www.aup.ru/books/m80/uk
dc.relation.referencesen2. Strii, L.O. Marketynh KhKhI stolittia. Kontseptualni zminy ta tendentsii rozvytku: monograph [Text], L.O. Strii; za nauk. red. prof. A.K. Holubieva, Odesa: VMV, 2010, 320 p.uk
dc.relation.referencesen3. Kotler, F. Marketinh v tretem tysiacheletii: Kak sozdat, zavoevat i uderzhat rynok [Text], F. Kotler, M., OOO "Izdatelstvo AST", 2000, 272 p.uk
dc.relation.referencesen4. Shkliaieva, H.O. Interaktyvni marketynhovi komunikatsii u menedzhmenti pidpryiemstva [Electronic resource], Ekonomichnyi nobelivskyi visnyk, 2014, No 1 (7), P. 513 http://duep.edu/uploads/vidavnitstvo14/ekonomichnij-nobelivskij-visnik-114/7653.pdfuk
dc.relation.referencesen5. Khartman, A. Stratehii uspekha v Internet-ekonomike [Text], A. Khartman, D. Sifonis, M., LORI, 2001, 274 p.uk
dc.relation.referencesen6. Internet-marketynh [Electronic resource], Material z Vikipedii – vilnoi entsyklopedii, Access mode: http://uk.wikipedia.org/wiki/uk
dc.relation.referencesen7. Holysheva, Ye.O. Osoblyvosti vykorystannia instrumentiv Internet-marketynhu na pidpryiemstvi [Electronic resource], Ye.O. Holysheva, T.V. Kyrychenko, Ya.A. Kovalenko, Molodyi vchenyi, 2014, No 10 (13) (1), P. 53 – 56, Access mode: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/molv_2014_10(13)(1)__13.pdfuk
dc.relation.referencesen8. Bokarev, T. Entsiklopediia Internet-reklamy [Electronic resource], T. Bokarev, M., Izdatelstvo "PROMO-RU", 2000, Access mode: http://book.promo.ru/uk
dc.relation.referencesen9. Boichuk, I.V. Internet v marketynhu [Text], I.V. Boichuk, O.M. Muzyka, K., Centre of Educational Literature, 2010, 512 p.uk
dc.relation.referencesen10. Virin, F.Iu. Internet-marketinh: polnyi sbornik prakticheskikh instrumentov [Text], F.Iu. Virin, M., Eksmo, 2010, 160 p.uk
dc.relation.referencesen11. Kuznietsova, N. Internet-marketynh v Ukraini: problemy ta perspektyvy [Electronic resource], N. Kuznietsova, Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka Ekonomika, No 137, 2012, Access mode: http://papers.univ.kiev.ua/ekonomika/articles/Internet_Marketing_in_Ukraine_Problems_and_Perspectives_18908.pdfuk
dc.relation.referencesen12. Illiashenko, S.M. Suchasni tendentsii zastosuvannia Internet-tekhnolohii u marketynhu [Text], S.M. Illiashenko, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 4, T. II, P. 64 – 74.uk
dc.relation.referencesen13. Lytovchenko, I.L. Internet-marketynh: navchalnyi posibnyk [Text], I.L. Lytovchenko, V.P. Pylypchuk, K., Centre of Educational Literature, 2008, 184 p.uk
dc.relation.referencesen14. Lytovchenko, I.L. Doslidzhennia Internet-seredovyshcha Ukrainy dlia marketynhovoi diialnosti promyslovykh pidpryiemstv [Text], I.L. Lytovchenko, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 2, P. 88 – 94.uk
dc.relation.referencesen15. Semenova, A.V. Internet-marketynh v Ukraini: peredumovy vynyknennia, osoblyvosti stanovlennia, perspektyvy rozvytku [Electronic resource], A.V. Semenova, Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy "Kyivskyi politekhnichnyi instytut", 2013, No 10, P. 413 – 417, Access mode: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/evntukpi_2013_10_69.pdfuk
dc.relation.referencesen16. Khartman, A. Stratehii uspikhu v Internet-ekonomitsi [Text], A. Khartman, K., Lori, 2001, 265 p.uk
dc.relation.referencesen17. Khenson, U. Internet-marketinh [Text], U. Khenson, M., IuNITI, 2002, 530 p.uk
dc.relation.referencesen18. Kholmohorov, V. Internet-marketinh. Kratkii kurs [Electronic resource], V. Kholmohorov, 2-e izdanie, SPb., Piter, 2002, 272 p, Access mode: http://lib100.com/book/market/internet_marketing/internet_marketing.pdfuk
dc.relation.referencesen19. Iarlykov, A. Instrumenty Internet-marketinha [Electronic resource], A. Iarlykov, Effektivnye instrumenty Internet-marketinha, 2013, Access mode: http://takmak51.ru/uk
dc.identifier.citationenShpylyk S. (2015) Internet yak efektyvnyi marketynhovyi instrument suchasnoho pidpryiemstva [Internet as an effective marketing tool of modern enterprise]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 49, no 2, pp. 212-223 [in Ukrainian].uk
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.citation.volume49uk
dc.citation.issue2uk
dc.citation.spage212uk
dc.citation.epage223uk
Bildumetan azaltzen da:Галицький економічний вісник, 2015, № 2 (49)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.