Планування рекламної кампанії закладів вищої освіти
Переглянути
Basic principles of environmental marketing
Переглянути
Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципи
Переглянути
Удосконалення бухобліку чи його стохастичні зміни?
Переглянути
Оцінювання та прогнозування фінансової безпеки бізнес-системи – необхідна послуга аудиторських фірм
Переглянути
Об’єкти обліку затрат у діяльності промислових підприємств
Переглянути
Антикризові інструменти та основні функції антикризового менеджменту
Переглянути
Аналіз підходів до здійснення процесу стратегічного управління
Переглянути
Система економічної безпеки держави та рівні її формування: концептуальні аспекти
Переглянути
Продуктивність праці на підприємствах та основні напрями її підвищення
Переглянути
Особливості організації процесу управління соціальною відповідальністю підприємств нафтогазового комплексу
Переглянути
Систематизація і класифікація ризиків у галузях економічної науки
Переглянути
Явище «інтелектуалізації» у діяльності соціально-економічних систем
Переглянути
Упровадження управлінських інновацій на підприємствах харчової промисловості як запорука підвищення їх конкурентоспроможності
Переглянути
Громадське міжвузівське об’єднання кафедр (ліга кафедр) одного навчального спрямування може ефективно сприяти вирішенню багатьох проблем мону
Переглянути
Методичні підходи до сутності міжнародних розрахунків по імпортних та експортних операціях у системі розрахункових відносин України
Переглянути
Ринок хліба і хлібобулочних виробів України: стан і перспективи розвитку
Переглянути
Стан та перспективи розвитку паливно-енергетичного комплексу в Україні
Переглянути
Конкурентоспроможність регіонів України в контексті адаптації національного виробника до умов глобального конкурентного середовища
Переглянути
Особливості законодавчого регулювання державно-приватного партнерства в України
Переглянути