Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13095

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївнаuk
dc.contributor.authorФроленко, Ольга Михайлівнаuk
dc.contributor.authorOksentyuk, Bogdanauk
dc.contributor.authorFrolenko, Olgauk
dc.date.accessioned2016-03-01T09:41:06Z-
dc.date.available2016-03-01T09:41:06Z-
dc.date.created2015-11-25uk
dc.date.issued2015-11-25uk
dc.date.submitted2015-11-02uk
dc.identifier.citationОксентюк Б. А. Інформація в системі маркетингового управління підприємством / Богдана Андріївна Оксентюк, Ольга Михайлівна Фроленко // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 198-204. — (Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі).uk
dc.identifier.issn2409-8892uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13095-
dc.description.abstractРозкрито сутність маркетингової інформації, доведено важливість пошуку достовірної й точної інформації та її значення в системі маркетингового управління підприємством, подано класифікацію маркетингової інформації та дано її коротку характеристику. Висвітлено цінність маркетингової інформації як такої, яка створює передумови для здобуття конкурентних переваг, допомагає знизити рівень комерційного ризику, визначити й урахувати зміни в навколишньому бізнес-середовищі. Виділено чинники впливу на інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу та ряд функцій, які покликана виконувати маркетингова інформація як стратегічний ресурс. В умовах сучасної невизначеності ринкового середовища та підвищення ефективності стратегічного управління для підприємства сформовано низку основних напрямків дослідження.uk
dc.description.abstractThe essence of marketing information was developed, the importance of finding reliable and accurate information and its significance in the system of marketing management was proved, the classification of marketing information was given and its brief description was presented. The value of marketing information as such, which creates prerequisites for gaining competitive advantages, helps to reduce the level of commercial risk to define and take account of changes in the business environment, was elucidated. The factors of influence on the information and analytical support of marketing and a number of features that the marketing information as a strategic resource aims to perform, were highlighted. In conditions of current uncertainty of the market environment and increase of the efficiency of strategic management, a number of main areas of research is formed for the enterprise.uk
dc.format.extent198-204uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical Universityuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectневизначеністьuk
dc.subjectінформаційно-аналітичне забезпечення маркетингуuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectmarketing informationuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectuncertaintyuk
dc.subjectinformation and analytical support of marketinguk
dc.titleІнформація в системі маркетингового управління підприємствомuk
dc.title.alternativeInformation in the system of marketing management of enterpriseuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc338.242.2uk
dc.subject.udc669.013uk
dc.relation.references1. Балабанова, Л.В. SWОТ-аналіз – основа формування маркетингових стратегій: навчальний посібник [Текст] / Л.В. Балабанова. – К.: Знання, 2005. – 301 с.uk
dc.relation.references2. Крикавський, Є.В. Промисловий маркетинг: підручник [Текст] / Є.В. Крикавський, Н.І. Чухрай. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – 472 с.uk
dc.relation.references3. Полторак, В.А. Маркетингові дослідження: навчальний посібник [Текст] / В.А. Полторак. – К.: Центер навчальної літератури, 2003. – 387 с.uk
dc.relation.references4. Армстронг, Г. Маркетинг. Загальний курс [Текст] / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – М.: Вільямс, 2001. – 608 с.uk
dc.relation.references5. Мхитарян, С.В. Маркетингова информационная система [Текст] / С.В. Мхитарян. – М.: Эксмо, 2006. – 336 с.uk
dc.relation.references6. Єжова, Л.Ф. Інформаційний маркетинг: навчальний посібник [Текст] / Л.Ф. Єжова. – К.: КНЕУ, 2002. –360 с.uk
dc.relation.references7. Ибрагимова, Р.С. Маркетинговый анализ развития предприятия: глобальный подход [Текст] / Р.С. Ибрагимова // Маркетинг. – 2004. – № 4. – С. 35 – 45.uk
dc.relation.referencesen1. Balabanova, L.V. SWOT-analiz – osnova formuvannia marketynhovykh stratehii: navchalnyi posibnyk [Text], L.V. Balabanova, K., Znannia, 2005, 301 p.uk
dc.relation.referencesen2. Krykavskyi, Ye.V. Promyslovyi marketynh: pidruchnyk [Text], Ye.V. Krykavskyi, N.I. Chukhrai. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2004, 472 p.uk
dc.relation.referencesen3. Poltorak, V.A. Marketynhovi doslidzhennia: navchalnyi posibnyk [Text], V.A. Poltorak, K., Tsenter navchalnoi literatury, 2003, 387 p.uk
dc.relation.referencesen4. Armstronh, H. Marketynh. Zahalnyi kurs [Text], H. Armstronh, F. Kotler, M., Viliams, 2001, 608 p.uk
dc.relation.referencesen5. Mkhitarian, S.V. Marketinhova informatsionnaia sistema [Text], S.V. Mkhitarian, M., Eksmo, 2006, 336 p.uk
dc.relation.referencesen6. Yezhova, L.F. Informatsiinyi marketynh: navchalnyi posibnyk [Text], L.F. Yezhova, K., KNEU, 2002. –360 p.uk
dc.relation.referencesen7. Ibrahimova, R.S. Marketinhovyi analiz razvitiia predpriiatiia: hlobalnyi podkhod [Text], R.S. Ibrahimova, Marketinh, 2004, No 4, P. 35 – 45.uk
dc.identifier.citationenOksentyuk B., Frolenko O. (2015) Informatsiia v systemi marketynhovoho upravlinnia pidpryiemstvom [Information in the system of marketing management of enterprise]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 49, no 2, pp. 198-204 [in Ukrainian].uk
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.citation.volume49uk
dc.citation.issue2uk
dc.citation.spage198uk
dc.citation.epage204uk
Ebben a gyűjteményben:Галицький економічний вісник, 2015, № 2 (49)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!