Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13094

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівнаuk
dc.contributor.authorHolda, Nadiyauk
dc.date.accessioned2016-03-01T09:40:56Z-
dc.date.available2016-03-01T09:40:56Z-
dc.date.created2015-11-25uk
dc.date.issued2015-11-25uk
dc.date.submitted2015-11-04uk
dc.identifier.citationГолда Н. М. Методи визначення конкурентоспроможності / Надія Михайлівна Голда // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 193-198. — (Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі).uk
dc.identifier.issn2409-8892uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13094-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні підходи до визначення конкурентоспроможності та запропоновано комплексний підхід щодо її оцінювання, що дасть можливість глобальніше підходити до вирішення проблем підвищення конкурентоспроможності галузі та забезпечення держави конкурентоспроможною продукцією. Зокрема, для аналізу конкурентоспроможності продукції доцільніше використовувати аналітичні методи її визначення, а для аналізу конкурентоспроможності підприємства чи галузі змішані, зокрема аналітичні, табличні та графічні методи. Але які б методи визначення не застосовувалися, необхідно враховувати ефективність діяльності організації, виходячи з конкурентоспроможності й ефективності кожного товару на кожному ринку відносно конкурентів, та розраховувати показник стійкості функціонування організації.uk
dc.description.abstractTheoretical approaches to define the term of competitiveness are regarded and a comprehensive approach to its evaluation, which will enable more global approach to solving the problem of improving the competitiveness of the industry and providing the state with competitive products is suggested. In particular for the analysis of production competitiveness it is more appropriate to use analytical methods for its determination and to analyze the competitiveness of an enterprise or industry mixed, including analytical, tabular and graphical methods should be used. But whatever method is used it is necessary to take into account the efficiency of the organization, based on the competitiveness and efficiency of each product in each market relatively to its competitors, and calculate the rate of the organization sustainability. The competitiveness of an enterprise depends entirely on the competitiveness of its goods. Because the company can not be competitive, if it does not produce competitive products that are not able to meet the consumers’ needs. Thus, the two concepts – competitiveness of an enterprise and the competitiveness of its goods are interrelated. Competitiveness as an economic category means the ability of an individual business to stay ahead of its competitor in achieving this goal in a competitive market. Competitiveness is considered at the local and the global scale: from determining the competitiveness of goods / services to determination of the competitiveness of firms, industries and countries.uk
dc.format.extent193-198uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical Universityuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectспоживча цінністьuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectефект споживанняuk
dc.subjectкоефіцієнт конкурентоспроможностіuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectconsumer valueuk
dc.subjectcompetitive strategyuk
dc.subjectthe effect of consumptionuk
dc.subjectrate competitivenessuk
dc.titleМетоди визначення конкурентоспроможностіuk
dc.title.alternativeMethods of competitivenessuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc06.71.01.uk
dc.relation.references1. Хейс, Р. Стратегический менеджмент: учебник [Текст] / Р. Хейс, С. Уілрайт, Д. Кларк; пер. с англ. Н.И. Алмазовой. – М.: ООО «Издательство Проспект», 2003. – 32 с.uk
dc.relation.references2. Шевченко, А.С. Конкурентне управління [Текст] / А.С. Шевченко. – СПб.: Изд-во «Питер», 2002.– 349 с.uk
dc.relation.references3. Юданов, А.Ю. Конкуренция: теория и практика: учебно-практическое пособие [Текст] / А.Ю. Юданов – М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем», изд-во «ГНОМ-ПРЕСС», 1998. – 339 c.uk
dc.relation.referencesen1. Kheis, R. Stratehycheskyi menedzhment: uchebnyk [Text], R. Kheis, S. Uilrait, D. Klark; transl. from English N.Y. Almazovoi, M., OOO "Yzdatelstvo Prospekt", 2003, 32 p.uk
dc.relation.referencesen2. Shevchenko, A.S. Konkurentne upravlinnia [Text], A.S. Shevchenko, SPb., Yzd-vo "Pyter", 2002, 349 p.uk
dc.relation.referencesen3. Iudanov, A.Iu. Konkurentsiia: teoriia i praktika: uchebno-prakticheskoe posobie [Text], A.Iu. Iudanov – M., Assotsiatsiia avtorov i izdatelei "Tandem", izd-vo "HNOM-PRESS", 1998, 339 c.uk
dc.identifier.citationenHolda N. (2015) Metody vyznachennia konkurentospromozhnosti [Methods of competitiveness]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 49, no 2, pp. 193-198 [in Ukrainian].uk
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.citation.volume49uk
dc.citation.issue2uk
dc.citation.spage193uk
dc.citation.epage198uk
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2015, № 2 (49)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.