Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13077

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorШафранський, Володимир Васильовичuk
dc.contributor.authorShafranskyy, Volodymyruk
dc.date.accessioned2016-03-01T09:38:18Z-
dc.date.available2016-03-01T09:38:18Z-
dc.date.created2015-11-25uk
dc.date.issued2015-11-25uk
dc.date.submitted2015-11-04uk
dc.identifier.citationШафранський В. В. Основні вимоги до фахівців сфери туризму та особливості туристської освіти у вищих навчальних закладах / Володимир Васильович Шафранський // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 50-55. — (Управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму).uk
dc.identifier.issn2409-8892uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13077-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі підготовки майбутніх фахівців зі спортивно-оздоровчого туризму. Розглянуто сутність понять «освіта», «навчання», «професійна освіта», «спортивно-оздоровчий туризм». Доведено необхідність підготовки кваліфікованих кадрів у сфері спортивно-оздоровчого туризму, розкрито основні вимоги, які висуваються до фахівців сфери туризму. Проаналізовано особливості туристської освіти у вищих навчальних закладах та запропоновано базові принципи й напрямки розвитку спортивно-оздоровчого туризму.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the training of future specialists of sports health tourism. The the concepts of «education», «training», «professional education», «sports tourism» are considered. The necessity of training of qualified personnel in the field of sports health tourism, which is caused by the fact that the tourism industry needs specialists who can work independently and creatively, generating competent innovation, new ideas and proposals, demonstrating a willingness to successfully implement them in a competitive environment are proved. The basic requirements that apply to specialists in tourism are solved; the peculiarities of tourism education in higher education are analyzed. It was found that the existing system of education, including curricula and programs in disciplines do not include specific training of highly qualified specialists for work in the field of sports and recreational activities. It is proved that the training system for tourism must be multifaceted, slender, flexible, mobile, so that in the shortest possible time it will be able to respond to any changes in the tourism market and basic principles and directions of development of sports health tourism are proposed.uk
dc.format.extent50-55uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical Universityuk
dc.relation.urihttp://www.uazakon.com/document/tpart07/isx07484.htmuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectтуристична діяльністьuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectспортивно-оздоровчий туризмuk
dc.subjectпідготовка фахівцівuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjecttourist activityuk
dc.subjectprofessional educationuk
dc.subjectsports health tourismuk
dc.subjecttraining specialistsuk
dc.titleОсновні вимоги до фахівців сфери туризму та особливості туристської освіти у вищих навчальних закладахuk
dc.title.alternativeBasic requirements for specialists in the sphere of tourism and peculiarities of tourism education in higher educationuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc378.14uk
dc.subject.udc796.011.З(09)uk
dc.relation.references1. Фукуяма, Фр. Глобалізація безконечна / Фр. Фукуяма // Незалежн. культурол. часопис. – Львів, 2000. – № 19. – С. 36.uk
dc.relation.references2. Bull, A. The economies of travel and tourism / А. Bull // Great Britain: Pitman Publishing, 1991. – Р. 78 – 89.uk
dc.relation.references3. Державна національна програма «Освіта» [Електронний ресурс]; «Україна ХХІ століття». – Режим доступу: http://www.uazakon.com/document/tpart07/isx07484.htmuk
dc.relation.references4. Кремень, В.Г. Особистісно-розвивальне навчання як науковий пріоритет [Текст] / В.Г. Кремень // Учитель. – 2001. – № 11 – 12. – С. 36 – 43.uk
dc.relation.references5. Кoнoх, А.П. Cутніcть та cтруктура прoфеcійнo-педагoгічнoї кoмпетентнocті як найвищoгo рівня педагoгічнoї майcтернocті [Текст] / А.П. Кoнoх // Педагoгіка, пcихoлoгія та медикo-біoлoгічні прoблеми фізичнoгo вихoвання і cпoрту. – Харків: ХДАДМ (ХХПІ), 2004. – Вип. 12. – C. 20 – 28.uk
dc.relation.references6. Кoнoх, А.П. Ocoбливocті cпoртивнo-oздoрoвчoгo туризму та їх врахування в підгoтoвці майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах [Текст] / А.П. Кoнoх // Наук. чаcoпиc Нац. пед. ун-ту імені М.П. Драгoманoва. – К.: НПУ, 2004. – Вип. 1. – (Cерія 16: Твoрча ocoбиcтіcть учителя: прoблеми теoрії і практики).uk
dc.relation.references7. Ничкалo, Н.Г. Педагoгіка вищoї шкoли: крoк у майбутнє: моногр. [Текст] / Н.Г. Ничкалo; за ред. Н.І. Ничкалo. – К.: Віпoл, 1999. – 450 c.uk
dc.relation.references8. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособ. для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров [Текст] / Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров; под ред. Е.С. Полат. – М.: Изд. центр «Академія», 2010. – 358 с.uk
dc.relation.references9. Федoрченкo, В.К. Метoдичні аcпекти неперервнoї туриcтcькoї ocвіти [Електронний ресурс] / В.К. Федoрченкo. – Режим дocтупу: www.ecologylife.ru/tyrizm-kurortuk
dc.relation.referencesen1. Fukuiama, Fr. Hlobalizatsiia bezkonechna, Fr. Fukuiama, Nezalezhn. kulturol. chasopys, Lviv, 2000, No 19, P. 36.uk
dc.relation.referencesen2. Bull, A. The economies of travel and tourism, A. Bull, Great Britain: Pitman Publishing, 1991, R. 78 – 89.uk
dc.relation.referencesen3. Derzhavna natsionalna prohrama "Osvita" [Electronic resource]; "Ukraine KhKhI stolittia", Access mode: http://www.uazakon.com/document/tpart07/isx07484.htmuk
dc.relation.referencesen4. Kremen, V.H. Osobystisno-rozvyvalne navchannia yak naukovyi priorytet [Text], V.H. Kremen, Uchytel, 2001, No 11 – 12, P. 36 – 43.uk
dc.relation.referencesen5. Konokh, A.P. Cutnict ta ctruktura profeciino-pedahohichnoi kompetentnocti yak naivyshchoho rivnia pedahohichnoi maicternocti [Text], A.P. Konokh, Pedahohika, pcykholohiia ta medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannia i cportu, Kharkiv: KhDADM (KhKhPI), 2004, Iss. 12, P. 20 – 28.uk
dc.relation.referencesen6. Konokh, A.P. Ocoblyvocti cportyvno-ozdorovchoho turyzmu ta yikh vrakhuvannia v pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Text], A.P. Konokh, Nauk. chacopyc Nats. ped. un-tu imeni M.P. Drahomanova, K., NPU, 2004, Iss. 1, (Ceriia 16: Tvorcha ocobyctict uchytelia: problemy teorii i praktyky).uk
dc.relation.referencesen7. Nychkalo, N.H. Pedahohika vyshchoi shkoly: krok u maibutnie: monohr. [Text], N.H. Nychkalo; ed. N.I. Nychkalo, K., Vipol, 1999, 450 c.uk
dc.relation.referencesen8. Novye pedahohicheskie i informatsionnye tekhnolohii v sisteme obrazovaniia: tutorial dlia stud. ped. vuzov i sistemy povysh. kvalif. ped. kadrov [Text], E.S. Polat, M.Iu. Bukharkina, M.V. Moiseeva, A.E. Petrov; ed. E.S. Polat, M., Izd. tsentr "Akademiia", 2010, 358 p.uk
dc.relation.referencesen9. Fedorchenko, V.K. Metodychni acpekty neperervnoi turyctckoi ocvity [Electronic resource], V.K. Fedorchenko, Rezhym doctupu: www.ecologylife.ru/tyrizm-kurortuk
dc.identifier.citationenShafranskyy V. (2015) Osnovni vymohy do fakhivtsiv sfery turyzmu ta osoblyvosti turystskoi osvity u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Basic requirements for specialists in the sphere of tourism and peculiarities of tourism education in higher education]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 49, no 2, pp. 50-55 [in Ukrainian].uk
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.citation.volume49uk
dc.citation.issue2uk
dc.citation.spage50uk
dc.citation.epage55uk
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2015, № 2 (49)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.