Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13074

Назва: Особливості впровадження регіонального маркетингу для реанімації туристичної галузі луганської області
Інші назви: Features of regional marketingimplementation for touristbranch resuscitation in luhansk oblast
Автори: Зеленко, Олена Олександрівна
Zelenko, Olena
Бібліографічний опис: Зеленко О. О. Особливості впровадження регіонального маркетингу для реанімації туристичної галузі луганської області / Олена Олександрівна Зеленко // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 29-34. — (Управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму).
Bibliographic description: Zelenko O. (2015) Osoblyvosti vprovadzhennia rehionalnoho marketynhu dlia reanimatsii turystychnoi haluzi luhanskoi oblasti [Features of regional marketingimplementation for touristbranch resuscitation in luhansk oblast]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 49, no 2, pp. 29-34 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 2
Том: 49
Дата публікації: 25-лис-2015
Дата подання: 26-жов-2015
Дата внесення: 1-бер-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
УДК: 338.48
Теми: туристична галузь
регіональний туризм
регіональний маркетинг
інструмент
компоненти
криза
внутрішній туризм
tourism
regionaltourism
regionalmarketing
tools
components
crisis
domestictourism
Діапазон сторінок: 29-34
Початкова сторінка: 29
Кінцева сторінка: 34
Короткий огляд (реферат): Проблеми функціонування туристичної індустрії східних областей України вже не перший рік розглядаються як на державному, так і на місцевому рівнях. Особливо гостро кризове становище туристичної галузі відчувається на території Луганської області, яка і без того була не дуже регіоном для відвідування. Враховуючи події останніх років на Донбасі, регіон взагалі не розглядається навіть як потенційно привабливий для подорожування. Частина області взагалі на сьогодні є недоступною: із 18 районів вільно пересуватися можна тільки на 10 з них. Вихід із кризового становища туристичної галузі можливий за умови впровадження на території області комплексу регіонального маркетингу, який включає чотири взаємопов’язані складові. Реалізація запропонованих заходів надасть можливість подолати кризу та відновити внутрішній туризм у даному регіоні
The problems of the tourism industry functioning in the eastern regions of Ukraine are not for the first time raised at both state and local levels. In Luhanska oblast the crisis in the tourism industry is felt at most as it had never been before very popular for visiting. Taking in the account the recent events in Donbas region in general was not looked upon as potentially attractive for traveling. Today part of the area in general is not accessible: out of 18 raions only 10 ones are open for free movement. Overcoming the crisis situation in the tourism industry in the region is possible through implementation of the regional comprehensive marketing that includes four interrelated components: positioning and image formation for area as a safe territory for travel and leisure with unique historical, cultural, natural and recreational tourist objects in demand; supply of tourist products to potential consumers by creating the tourist information portal in the Internet and through «direct sale» system; cooperation with the local communities to promote attractive and useful qualities of region for travel and leisure; lateral marketing – search and creation of innovative tourism product in a non-standard way. The implementation of the proposed measures will enable overcoming the crisis and restore domestic tourism in the region.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13074
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
Перелік літератури: 1. Галух, Г.А. Регіональний туристичний маркетинг: теоретико-еволюційний аспект [Текст] / Г.А. Галух // Геополитика и экогеодинамика регионов. – 2012. – Том 8. – Вып 1 – 2. – С. 23 – 28.
2. Музиченко-Козловська, О.В. Територіальний маркетинг як чинник формування туристичної привабливості регіону [Текст] / О.В. Музиченко-Козловська // Вісн. Нац. ун-ту «Львів. Політехніка». – 2007. – № 594. – С. 123 – 128.
3. Киф’як, О.В. Стратегія регіонального маркетингу в контексті розвитку туризму [Текст] / О.В. Киф’як // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – 2009. – Вип. 2. – С. 208 – 216. Галицький економічний вісник, № 2 (49) 2015 34
4. Харічков, С.К. Регіональна парадигма цільової програми розвитку рекреації та туризму [Текст] / С.К. Харічков, І.М. Дишловий, С.Г. Нездоймішов // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 2. – С. 221 – 230.
5. Дудник, І.М. Географічні аспекти туристичного маркетингу регіону [Текст] / І.М. Дудник, О.А. Борисюк // Науковий вісник Інституту міжнародних відносин НАН України. Серія «Економіка». – 2012. – Том 1, № 1 – 2. – С. 102 – 107.
6. Зеленко, О.О. Перспективи розвитку туризму Луганщини в умовах воєнно-політичної нестабільності [Текст] / О.О. Зеленко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Економіка». – 2015. – Вип. 2 (4). – Ч. 2. – С. 138 – 143.
7. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы [Текст] / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер. – СПб.: Стокгольмская школа экономики, 2005. – 376 с.
8. Воронько, Т.В. Сутність і головні цілі регіонального маркетингу як складової регіональної політики [Текст] / Т.В. Воронько // Вісник Полтавської державної академії. – 2012. – № 1. – С. 164 – 167.
9. Зелено, О.О. Особливості формування туристичного продукту Луганської області [Текст] / О.О. Зеленко // Часопис економічних реформ – 2014. – № 3 (5). – С. 114 – 120.
References: 1. Halukh, H.A. Rehionalnii turistichnii marketinh: teoretiko-evoliutsiinii aspekt [Text], H.A. Halukh, Heopolitika i ekoheodinamika rehionov, 2012, V. 8, Vyp 1 – 2, P. 23 – 28.
2. Muzychenko-Kozlovska, O.V. Terytorialnyi marketynh yak chynnyk formuvannia turystychnoi pryvablyvosti rehionu [Text], O.V. Muzychenko-Kozlovska, Visn. Nats. un-tu "Lviv. Politekhnika", 2007, No 594, P. 123 – 128.
3. Kyfiak, O.V. Stratehiia rehionalnoho marketynhu v konteksti rozvytku turyzmu [Text], O.V. Kyfiak, Visnyk Chernivetskoho torhovelno-ekonomichnoho instytutu, 2009, Iss. 2, P. 208 – 216. Galician economic bulletin, No 2 (49) 2015 34
4. Kharichkov, S.K. Rehionalna paradyhma tsilovoi prohramy rozvytku rekreatsii ta turyzmu [Text], S.K. Kharichkov, I.M. Dyshlovyi, S.H. Nezdoimishov, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 2, P. 221 – 230.
5. Dudnyk, I.M. Heohrafichni aspekty turystychnoho marketynhu rehionu [Text], I.M. Dudnyk, O.A. Borysiuk, Naukovyi visnyk Instytutu mizhnarodnykh vidnosyn NAN Ukrainy. Seriia "Ekonomika", 2012, V. 1, No 1 – 2, P. 102 – 107.
6. Zelenko, O.O. Perspektyvy rozvytku turyzmu Luhanshchyny v umovakh voienno-politychnoi nestabilnosti [Text], O.O. Zelenko, Naukovyi visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu. Seriia "Ekonomika", 2015, Iss. 2 (4), Ch. 2, P. 138 – 143.
7. Marketinh mest. Privlechenie investitsii, predpriiatii, zhitelei i turistov v horoda, kommuny, rehiony i strany Evropy [Text], F. Kotler, K. Asplund, I. Rein, D. Khaider, SPb., Stokholmskaia shkola ekonomiki, 2005, 376 p.
8. Voronko, T.V. Sutnist i holovni tsili rehionalnoho marketynhu yak skladovoi rehionalnoi polityky [Text], T.V. Voronko, Visnyk Poltavskoi derzhavnoi akademii, 2012, No 1, P. 164 – 167.
9. Zeleno, O.O. Osoblyvosti formuvannia turystychnoho produktu Luhanskoi oblasti [Text], O.O. Zelenko, Chasopys ekonomichnykh reform – 2014, No 3 (5), P. 114 – 120.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2015, № 2 (49)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.