Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12512

Tytuł: Важливість маркетингового аудиту
Inne tytuły: Importance of marketing audit
Authors: Голубович, Ю.
Golubovich, Y.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Cytat: Голубович Ю. Важливість маркетингового аудиту / Голубович Ю. // Матеріали Ⅷ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 2. — С. 102. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Golubovich Y. (2015) Vazhlyvist marketynhovoho audytu [Importance of marketing audit]. Materialy Ⅷ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2015), vol. 2, pp. 102 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅷ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Ⅷ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅷ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 23-kwi-2015
Date of entry: 26-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 23-24 квітня 2015 року
23-24 April 2015
UDC: 621.326
Słowa kluczowe: маркетинг
аудит
оцінка
marketing
audit
evaluation
Zakres stron: 102
Główna strona: 102
Strona końcowa: 102
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12512
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:VІІІ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2015)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi