このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12262

タイトル: Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України
著者: Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна
Голда, Надія Михайлівна
Загородна, Ольга Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Фалович, Володимир Андрійович
Шульгіна, Людмила Михайлівна
Бица, Володимир Йосифович
Івашків, Ірина Романівна
Оксентюк, Роман Андрійович
Піняк, Ірина Любомирівна
Рожко, Наталія Ярославівна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Борисова, Тетяна Михайлівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Міщук, Оксана Іванівна
Семенюк, Світлана Богданівна
Серединська, Віра Миколаївна
Шпилик, Світлана Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2014. – 359 с.ISBN 978-966-305-052-2
発行日: 15-4月-2013
Date of entry: 24-2月-2016
UDC: 658.016
BBK: 65.9(4Укр)291ю31
抄録: Монографія є результатом наукових досліджень колективу авторів з проблем розроблення концептуальних засад маркетингового інструментарію формування попиту на товари і послуги на ринках України. Розглянуто підходи до маркетингового інструментарію формування попиту на товари і послуги, питання стратегічного управління розвитком підприємств. Об’єктами особливої уваги стали питання маркетингових інноваційних технологій. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів. Матеріал друкується в авторській редакції.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12262
ISBN: 978-966-305-055-3
Copyright owner: © Колектив авторів, 2014 р., ТНТУ ім І. Пулюя
Content type: Book
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール