Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12262

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorШульгіна, Людмила Михайлівна-
dc.contributor.authorБица, Володимир Йосифович-
dc.contributor.authorІвашків, Ірина Романівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Роман Андрійович-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2016-02-24T11:29:23Z-
dc.date.available2016-02-24T11:29:23Z-
dc.date.issued2013-04-15-
dc.identifier.citationМаркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2014. – 359 с.ISBN 978-966-305-052-2-
dc.identifier.isbn978-966-305-055-3-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12262-
dc.description.abstractМонографія є результатом наукових досліджень колективу авторів з проблем розроблення концептуальних засад маркетингового інструментарію формування попиту на товари і послуги на ринках України. Розглянуто підходи до маркетингового інструментарію формування попиту на товари і послуги, питання стратегічного управління розвитком підприємств. Об’єктами особливої уваги стали питання маркетингових інноваційних технологій. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів. Матеріал друкується в авторській редакції.-
dc.language.isoukuk
dc.titleМаркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках Україниuk
dc.typeBookuk
dc.rights.holder© Колектив авторів, 2014 р., ТНТУ ім І. Пулюяuk
dc.subject.udc658.016uk
dc.subject.bbk65.9(4Укр)291ю31uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора